چاپ ساک دستي در قرن بيستم ميلادي به ساک دستي هويت داد، و آن را رسما تبديل به يک کارت ويزيت بزرگ سيار کرد. خود ساک دستي در قرن 19 ، توسط فرانسيس وول به صورت ابتدايي توليد شد، و در طي سالها توانست تکامل يافته و مکانيزه شود. اگرچه هنوز هم به صورت دستي در کشورهايي مانند کشور ما به علت قيمت بالاي دستگاه هاي تمام اتوماتيک انجام مي شود. گاهي شايد اين مسئله سبب شود؛ توليدات دستي نسبت به آنهايي که کاملا با دستگاه توليد مي شوند تميزتر نباشند، اما يک طرح خوب برگرفته از فرهنگ اصيل ايراني ما مي تواند همچون دو بال پرقدرت؛ نام و آوازه کالا و برند ما را تا فرسنگ ها دورتر ببرد.


چاپ ساک دستي

گاهي در زمان مشکلات اقتصادي يا در شروع يک کسب و کار، براي صرفه جويي در هزينه ها، مواردي مانند بسته بندي، ناديده گرفته مي شوند. لطفا قبل از اينکه شما هم دچار چنين اشتباهي شويد، به مطالب زير بينديشيد:


شما درباره سخنراني قهاري که در مراسم کاملا رسمي تيشرت چروکيده پوشيده، چه مي انديشيد؟ لباس شخصيت نمي آورد؛ اما معرف هويت و طرز فکر و ميزان حرفه اي بودن شخص مقابل که مي باشد. به نظر شما محصولي که با بسته بندي نامناسب، يا با يک نايلون پلاستيکي ساده، يا با يک پاکت بي نام و نشان و يا اصلا بدون بسته بندي عرضه مي شود، هر چه قدر هم باکيفيت باشد، مانند سخنراني قهار نيست که با تيشرت چروکيده در مراسم کاملا رسمي سخنراني مي کند؟ آيا ميزان احترام شما را به مشتري زير سوال نمي برد؟ آيا ديد ديگران را نسبت به ميزان حرفه اي بودن شما در کار، زير سوال نمي برد؟


با چشم پوشي از چاپ ساک دستي براي صرفه جويي در هزينه ها، تنها راحت ترين راه را انتخاب مي کنيد. سعي کنيد به مسئله هزينه چاپ ساک دستي از زاويه ديگري نگاه کرده و دنبال راه حلي باشيد، تا چاپ ساک دستي بتواند کسب درامد بيشتري را برايتان فراهم کند. يعني هزينه آن براي شما چون سرمايه گذاري عمل نمايد. هميشه راحت ترين راه حل بهترين راه حل نيست.


به چاپ ساک دستي تنها از منظر بسته بندي نگاه نکنيد. ساک دستي در بين ساير محصولات چاپي که در جهت تبليغات و معرفي خود استفاده مي کنيم، مانند عروس اين محصولات مي ماند. همانطور که همه مشتاق ديدن عروس و مشايعت او هستند، چه کسي را مي يابيد، که اگر در خيابان بايستيد ساک دستي رايگان عرضه کنيد، نمي ايستد و از شما نمي گيرد؟ شما اگر بروشور و کاتالوگ و کارت ويزيت خود را حراج کنيد؛ فکر مي-کنيد چند نفر در حراجي شما شرکت مي کنند؟ در ذهن خود صادقانه پاسخ دهيد. ميدانم اکنون لبخندي بر لبان شما نشسته است. شما اگر اقدام به چاپ ساک دستي محکم و زيبايي در ابعاد مختلف کنيد، و برندتان به نحو زيبايي بر روي آن نقش ببندد، و از محصولات چاپيتان درون آن قرار دهيد، و آنرا فقط به قيمت هزينه توليد ساکتان در مرکز شهر و يا در نزديکي مراکز خريد حراج کنيد؛ چند نفر در حراجي شما شرکت مي کنند؟ خواهيد ديد که خريداران ساک دستي شما چگونه پيروزمندانه لبخند مي زنند و از خريد خوب خود راضي هستند. اين تنها شروع ماجراست؛ از همان روز برند شما بر روي ساک هاي دستي، همچون کارت ويزيت هاي بزرگ متحرک، در شهر حرکت خواهد کرد، خريداران هنگام صحبت درباره خريد مناسبشان، ناخواسته شما را با نشان دادن ساک به هم معرفي خواهند کرد. در زمان کنوني که امار بيکاري بالاست، و با سرمايه هاي کمتر از 100 ميليون تومان، تنها مي شود وارد کسب و کارهايي شد که گردش مالي زيادي دارند، کدام کسب و کار نوظهوري با اين سرمايه، دوست ندارد در شهر همه برند او را به هم نشان دهند؟


زماني که براي اولين بار فروشگاه ها شروع کردند از چاپ ساک دستي مخصوص خودشان براي تبليغات استفاده کنند، قدم در راهي گذاشتند که با گذشت سالها از آن روز، هنوز هم يکي از بهترين راههاي نفوذ در زندگي مردم و استفاده از تبليغ ناخواسته است. خيلي وقتها اگر کسي از ما درخواست کند؛ کارت ويزيت او را به ديگران نشان دهيم و او را معرفي کنيم، به هر دليلي انجام نمي دهيم. اما صنعت چاپ ساک دستي زيرکانه، ابزار تبليغاتي را به دست ما داده و از ما ناخواسته، براي کمي مهربان تر بودن و کمک کننده بودن براي رونق کسب و کار ديگران استفاده کرده مي کند. ما گاهي ان قدر مهربان نيستيم که براي معرفي و رونق کسب و کار ديگران اقدامي حتي کوچک بکنيم. خواننده محترم آيا واقعا مي توانيد از اين ابزار زيرک چشم پوشي کنيد؟


صنعت چاپ ساک دستي خود را محدود به استفاده از کاغذ براي توليد نکرده است. شما از ساکهاي دستي پلاستيکي و پارچه اي نيز، مي توانيد استفاده کنيد. هر کالايي ساک دستي با جنس مخصوصي را مي طلبد. که بنابر سليقه و هزينه شما مي تواند در دستان هر کسي قرار بگيرد.



مقاله مرتبط:چاپ ساک دستي



مراحل چاپ ساک دستي


در زمان اقدام براي چاپ ساک دستي اولين مسئله محصوليست که قرار است در داخل ساک قرار برگيرد. يعني جنس کالاي شما با توجه به اندازه آن، معيارهاي اصلي در سفارش چاپ ساک دستي هستند. همانطور که شکل و زيبايي و استحکام و کيفيت ساک دستي مهم است، خلاقيت در عرضه آن هم براي بازاريابي بهتر در جهت فروش بيشتر نيز مهم است؛ تا باتوجه به هزينه بالاي مواد اوليه باکيفيت، سود بيشتري را عايد شما کند.


آيا درباره اثر زيگارنيک شنيده ايد؟ يعني درگيري ذهن با کارهاي نيمه تمام. همه شما در زمانهايي تخفيفي براي بعضي از خدمات و کالاهاي خود قائل مي شويد. آيا تاکنون انديشيده ايد؛ از اثر زيگارنيک براي تکميل کار ماموريت به شيوه بازاريابي با چاپ ساک دستي، انجام دهيد؟ بدينگونه که موقع چاپ ساک دستي در گوشه اي از آن کدي درج کنيد. و اگر مشتري اين ساک دستي را در خريد مجدد بياورد، مي توانند از تخفيفات شما استفاده کنند. ذهن مخاطب شما بدينگونه هميشه درگير استفاده از اين مزيت ساک خواهد بود. و اين کارت ويزيت بزرگ سيار به عنوان وسيله ارتباطي با شما محافظت خواهد شد. خلاقيت را فراموش نکنيد. خلاقيت سبب چاپ ساک دستي شد.


موسسه اي را براي چاپ ساک دستي انتخاب کنيد؛ که بتواند با حداقل هزينه ساک شما را جذاب تر طراحي کند، يا اپشني به آن اضافه کند که با تغير سايز يا پشت و رو کردن يا روش هاي ديگري، کاربردهاي بيشتري براي ساک در نظر بگيرد. بدين ترتيب ساک دستي شما محبوب تر شده و بيشتر در معرض ديد قرار خواهد گرفت.


هزينه چاپ ساک دستي


هزينه چاپ ساک دستي بسته به مواد مصرفي براي ساک و جنسي که در نظر گرفته مي شود و ابعاد آن و نوع دسته، يا اگر زيپي که براي ان تعبيه مي شود، رنگ و روش چاپي که استفاده مي شود، وارداتي با توليد داخل بودن آن متفاوت خواهد بود.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

frptanin خرید پکیج دیواری و دستگاه تصفیه آب در شیراز modafehagh بوتاکس دانلود آهنگ های جدید وب لاگ آفتاب در امتدادکوچه مهتاب closed