چاپ کارت ويزيت، نخستين ارتباط و تعامل برند و محصول با مشتري مي باشد. چاپ کارت ويزيت، به شيوه غير مستقيم براي ايجاد روابط متقابل در عرصه تبليغات نقش بسزايي را بر عهده دارد. به جهت برخورداري از اندازه و ابعاد استاندارد و مناسب به عنوان ابزار تبليغاتي، کارت ويزيت قابليت در دسترس بودن و حمل آسان به وسيله مشتري را دارد.


چاپ کارت ويزيت

چاپ کارت ويزيت، نخستين ارتباط و تعامل برند و محصول با مشتري مي باشد. چاپ کارت ويزيت، به شيوه غير مستقيم براي ايجاد روابط متقابل در عرصه تبليغات نقش بسزايي را بر عهده دارد. به جهت برخورداري از اندازه و ابعاد استاندارد و مناسب به عنوان ابزار تبليغاتي، کارت ويزيت قابليت در دسترس بودن و حمل آسان به وسيله مشتري را دارد. همچنين از اين ابزار مخاطب در مواقعي که احساس نياز پيدا کند، مي تواند از آن بهره ببرد. بر روي کارت ويزيت اطلاعاتي مانند ارائه راه هاي ارتباطي، آدرس وب سايت، پست الکترونيکي، شماره تلفن و خلاصه اي از فعاليتهاي مجموعه را مي توان درج نمود. با چاپ کارت ويزيت علاوه بر ايجاد تعامل اوليه با مخاطب، ارائه و معرفي محصولات نيز امکان پذير مي شود.


چاپ کارت ويزيت به منظور معرفي رسمي يک برند، محصول، شخص و شرکت کاربرد موثري دارد. همچنين با استفاده از اين ابزار، امکان ارائه اطلاعات مربوط به نوع کسب و کار در معرض نمايش قرار مي گيرد. معرفي، شناساندن و بازاريابي غير مستقيم کارت ويزيت، يکي از عوامل مهم و تاثيرگذار استفاده از آن مي باشد. انتخاب و استفاده نوع چاپ و جنس مناسب کارت ويزيت در تاثير گذاري و باز خورد مطلوب اين ابزار تاثيرگذاري بالايي دارد. طراحي کارت ويزيت متمايز و منحصر به فرد، در ارتقاي کسب و کار و مقوله برندسازي کمک شاياني مي کند. در حوزه کسب و کار، يکي از پايه هاي مهم و موثر براي شروع بازاريابي، چاپ کارت ويزيت به شمار مي ‌رود. برخورداري از اين ابزار براي تبليغ و معرفي کسب و کار تاثير گذار بوده و در انتقال پيام تبليغاتي مد نظر راهگشا و کاربردي مي باشد. اگر در استفاده از کارت ويزيت به اصول و قواعد مناسب آن اعتنا شود و الگوهاي مورد نظر در اين امر رعايت گردد، ايجاد ارتباط موثر با مخاطب و رسيدن به هدف هاي مشخص شده به بهترين نحو ممکن تحقق مي يابد. نخستين گام مهم و ضروري براي ايجاد يک گفتگوي مستمر و مداوم کاري، ارايه اطلاعات و راه هاي تماس مي باشد. به منظور برطرف نمودن اين نياز يکي از ابزارهاي مناسب و مفيد، ارائه کارت ويزيت مي باشد. همچنين يکي از عوامل مهم و تاثيرگذار براي نقش بستن و ثبت شدن در ذهن مخاطب، استفاده مناسب از اين ابزار تبليغاتي است.


روش هاي چاپ کارت ويزيت


چاپ کارت ويزيت به دو روش چاپ ديجيتال و چاپ افست انجام مي پذيرد. براي چاپ کارت ويزيت با کيفيت بالا و در تيراژ زياد، چاپ افست کاربرد دارد. براي چاپ کارها و طرح هاي تبليغاتي با حجم بالا مي توان از اين روش استفاده نمود. براي چاپ کارت ويزيت در تيراژ کم و در کمترين زمان، روش چاپ ديجيتال مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين روش چاپ بر روي جوهر به طور مستقيم انتقال داده ميشود. بر همين اساس فرآيند چاپ ديجيتال مراحل پيچيده و زمان بري را ندارد و در سريعترين زمان ممکن فرآيند کار چاپي انجام مي شود. همچنين اين روش چاپ از نقطه نظر اقتصادي، مقرون به صرفه و مناسب مي باشد. چاپ کارت ويزيت مي تواند به صورت اختصاصي نيز صورت گيرد. در اين روش مطابق با سليقه و نظر مشتري طرح مورد نظر ايجاد و فرآيند چاپ بر روي قالب اختصاصي انجام مي شود.


نوع جنس چاپ کارت ويزيت


نوع جنس چاپ کارت ويزيت ابعاد متنوع و انواع مختلفي را شامل مي شود که تحت تاثير سليقه و نياز مخاطب مورد استفاده قرار مي گيرد. اگر مخاطب مورد نظر خاص و ويژه باشد، متناسب با آن نوع کارت نيز بايد فاخر و قوي در نظر گرفته شود. آهنربايي، موضعي، گلاسه، پي وي سي، کتان، لمينت براق و مات و سلفون براق و مات از انواع مختلف کارت ويزيت به شمار مي رود. کارت ويزيت آهنربايي از خاصيت مغناطيسي برخوردار مي باشد و يک طرف آن آهن ربا بوده و در طرف ديگر آن چاپ شده مي باشد. اين محصول بر سطح هر في قابليت چسباندن را دارد. چاپ کارت گلاسه روي کاغذ گلاسه 300 گرم انجام مي شود. اين نوع کارت از خدمات خاص و هيچگونه روکشي برخوردار نمي باشد. کارت پي وي سي در سه نوع 300 ميکرون، 500 ميکرون و 760 ميکرون وجود دارد. چاپ کارت ويزيت کتان بر روي کاغذ کتان 300 گرم صورت مي گيرد. اين نوع کارت، در شکل بافت با همديگر متفاوت مي باشد و به دليل روکش نداشتن، در برابر تا شدن و آب خوردگي مقاومت کمي دارند. کارت ويزيت از نوع لمينت براق و مات بر روي کاغذ گلاسه 300 گرم به چاپ مي رسد. اين نوع کارت به دليل برخورداري از روکش در برابر له شدن و تاشدگي از مقاومت و استحکام بالايي برخوردار مي باشد. کارت سلفون براق و مات بر روي کاغذ گلاسه 250 يا 300 گرم قابليت چاپ را دارد. بر روي اين نوع کارت، روکش سلفون براق يا مات قرار مي گيرد. وجود نوع جنس مختلف و گوناگون در چاپ کارت ويزيت جوابگوي هر سليقه و نيازي مي تواند باشد.



مقاله مرتبط:چاپ کارت ويزيت



مزيت ها و خصوصيات چاپ کارت ويزيت


چاپ کارت ويزيت بيانگر ديدگاه هاي کاري، نظرات، گرايش ها، سليقه و زمينه کاري يک سازمان يا شخص مي باشد. برخورداري از کارت ويزيت خلاقانه و منحصر به فرد به عنوان ابزاري براي تبليغات و بازاريابي، در انتقال روح فرهنگ و شناساندن برند به مخاطب نقش بسزايي را ايفا مي نمايد. به تصوير کشيدن شخصيت حرفه اي برند، شرکت يا محصول به وسيله ارائه کارت ويزيت امکان ‌پذير مي باشد. کارت ويزيت اگرچه ممکن است کوچک به نظر برسد، اما در صنعت تبليغات يکي از ابزار هاي موثر و کارآمد به شمار مي رود. القا بخشيدن به مشروعيت کسب و کار، يکي از مزيت هاي مهم و تاثير گذار کارت ويزيت محسوب مي شود. اين ابزار تبليغاتي در آگاهي بيشتر و مفيدتر برند و محصول داراي اهميت مي باشد. طراحي مؤثر و درست کارت ويزيت، باعث القا نمودن ارزش، شخصيت و پيام کسب و کار به مخاطب مي شود، که نتيجه آن ايجاد تغييرات مثبت در نگرش مخاطب نسبت به برند مي گردد. يکي از راهکارهاي مناسب و مفيد در جلب توجه و نظر مردم، چاپ کارت ويزيت خلاقانه مي باشد. همچنين يکي از عناصر کليدي براي رشد و توسعه برند برخورداري از کارت ويزيت مناسب و منحصر به فرد مي باشد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : کارت ,ويزيت ,ابزار ,استفاده ,ايجاد ,مخاطب ,کارت ويزيت ,کارت ويزيت، ,براي ايجاد ,سلفون براق ,باشد کارت ,عنوان ابزار تبليغاتي، ,کارت ويزيت قابليت ,ايجاد روابط متقابل ,براي ايجاد روابط
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

webhot وکيل تهران toor WikiFax آموزش خیاطی فروشگاه اینترنتی فایل - filepage سئو کردن مطالب و آموزش های سئو تکه‌ای زندگی فرزدق